środa, 9 grudnia 2009

Jak Netia łamie warunki umowy

Żeby nie być gołosłownym zacytuję "Warunki wykonania umowy".

II. Zasady świadczenia Usługi Szybki Internet.
2. Usługa zostanie aktywowana a) w przypadku gdy Abonent jest użytkownikiem usługi internetowej świadczonej przez TP SA - w terminie 12 godzin licząc od ostatniego dnia obowiązywania umowy o świadczenie usługi internetowej zawartej między Abonentem a TP SA, pod warunkiem, że niniejsza Umowa wpłynie do Operatora na co najmniej 14 dni przed upływem ostatniego dnia obowiązywania umowy o świadczenie usługi internetowej zawartej między Abonentem a TP SA

W moim przypadku minęło już 240 godzin bez internetu.

II. Zasady świadczenia Usługi Szybki Internet.
3. Operator usuwa Awarię w ciągu 24 godzin od dnia jej zgłoszenia.

W moim przypadku upłynęło 168 godzin od pierwszego telefonu i 120 godzin od oficjalnego zgłoszenia awarii.

Zawierając umowę z Netią narażacie się na takie samo rażące łamanie umowy z jakim spotkałem się ja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz