Żeby nie być gołosłownym zacytuję "Warunki wykonania umowy".
II. Zasady świadczenia Usługi Szybki Internet.
2. Usługa zostanie aktywowana a) w przypadku gdy Abonent jest użytkownikiem usługi internetowej świadczonej przez TP SA - w terminie 12 godzin licząc od ostatniego dnia obowiązywania umowy o świadczenie usługi internetowej zawartej między Abonentem a TP SA, pod warunkiem, że niniejsza Umowa wpłynie do Operatora na co najmniej 14 dni przed upływem ostatniego dnia obowiązywania umowy o świadczenie usługi internetowej zawartej między Abonentem a TP SA
W moim przypadku minęło już 240 godzin bez internetu.
II. Zasady świadczenia Usługi Szybki Internet.
3. Operator usuwa Awarię w ciągu 24 godzin od dnia jej zgłoszenia.
W moim przypadku upłynęło 168 godzin od pierwszego telefonu i 120 godzin od oficjalnego zgłoszenia awarii.
Zawierając umowę z Netią narażacie się na takie samo rażące łamanie umowy z jakim spotkałem się ja.
środa, 9 grudnia 2009
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz